https://inyheter.no/02/06/2026/ikke-behov-for-tilfluktsrom-til-alle-nordmenn/
Så lenge han selv er beskyttet, så er det ikke så nøye med oss andre. Det står nok på papiret at vi har dekning på ca 39 %, men det er nok medregnet alle de som ikke er brukbare eller på gamle tegninger.
